vrijdag 29 december 2017

Verhuiskaarten


Wij gaan verhuizen! De meest spannende tijd is inmiddels al achter de rug, het verkopen van het huis van mijn vriend en het kopen van een huis samen. Na lang zoeken iets gevonden weer in Tilburg. Helaas kunnen wij er niet gelijk in, spullen in de opslag en logeren dus voor ons.

Naast het vele regelen voor de verhuizing, wil ik natuurlijk ook zelf de verhuiskaarten maken..
Ik was begonnen met een leuk ontwerp, maar na 3 kaarten begon ik al aardig te vloeken op de letters.. Ik moest sowieso verschillende ontwerpen maken, omdat ik niet voor alle kaarten hetzelfde papier (kleur) in huis had. Midden in de verhuizing; roeien met de riemen die we hebben ;-)

Inmiddels heb ik ze op de bus gedaan en mag iedereen ze zien:











Geen opmerkingen:

Een reactie posten