woensdag 25 april 2018

Dubbel gefeliciteerd


Mijn zus is een dag na haar man jarig. Reden dus om 2 kaartjes te maken, uiteindelijk gingen ze ietsje te laat op de post, maar 1 à 2 daagjes te laat vergeven ze mij nog wel ;-)
We geven elkaar geen cadeautjes meer, maar hebben besloten dit jaar weer eens met zijn tweetjes naar de Efteling te gaan. Dat is intussen ook alweer 3 jaar geleden. Haar man krijgt als cadeau een dag rust van mijn zus ;-)

Voor het kaartje van mijn zus heb ik voor het eerst met waterverf gewerkt. Ik was wel benieuwd hoe dat zou uitpakken. Het effect is wel leuk geworden, alleen nog wat meer oefenen.. :-)  Het plaatje is oorspronkelijk een stempel, maar ik heb het plaatje zo uitgeprint.
Online heb ik (goedkoop) kwastjes gevonden waar je water in kan doen, scheelt een hoop knoeiwerk!




Voor de kaart van haar man heb ik nieuwe stempels van de Action gebruikt, samen met nieuw papier van de Action (ja, ik kom er nu iets te vaak nu hij bij ons om de hoek zit ;-))



Gebruikte materialen:
Papier: achtergrond is van Action, papier (paars) voor de kaart zelf is via de Egel
Stempels: Action

Geen opmerkingen:

Een reactie posten