maandag 23 april 2018

Houswarming


Wij zijn in januari verhuisd en dat is natuurlijk een zeer goede reden om een feestje te geven. Tevens een goede manier om iedereen in een keer het huis te laten zien en onze buren beter te leren kennen. Gisteren zijn de laatste kaartjes rondgebracht en kunnen ze dus online komen te staan.

Uiteindelijk moest ik er 25 maken, dat is voor mij aardig wat naast nog wat normale kaarten, werken en een studie. Het is gelukkig gelukt!

Het papier voor het huisje was helaas op toen ik nog 5 kaarten moest maken, gelukkig kwam ik iets soortgelijks tegen in een andere papierblok.
Ik heb expres voor een redelijk simpele kaart gekozen omdat het er zoveel moesten worden. Bij de Action vond ik nog een pons van een kat. Nu staat onze kat ook gezellig op de uitnodiging!

                                      






Gebruikte materialen:
- Papier, pons en stempels: Action
- Huisje: MD COL1333

Geen opmerkingen:

Een reactie posten