zondag 24 juni 2018

Gefeliciteerd - schudkaartje


Ik kreeg de schattige olifantjes binnen en ik wilde er gelijk wat kaartjes mee maken. Ze zien er zo lief uit! Op verschillende blogs en op Pinterest kwam ik schudkaarten tegen. Dit wilde ik ook eens gaan proberen. Alle materialen voor de schudkaarten had ik gelukkig al in huis dus ik kon gelijk aan de slag.

De olifantjes zijn ingekleurd met kleurpotloden van Bruynzeel. Met deze kaart wil ik ook meedoen met de challenge van de Egel.




Challenge:
- De Egel: #60 Challenge, Thema: schud kaart


Gebruikte materialen:
- kaart en papier: Action
- stempels: Adorable Elephants en Nellie Snellen
- sequins: Pipoos

2 opmerkingen:

  1. Wat een lieve schudkaart heb je gemaakt met die olifantjes Miranda. Lekker feestelijk en je hebt de olifantjes mooi ingekleurd.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk gedaan met de olifantjes van MFT. Blijven zo schattig! Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egelchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen