zondag 24 juni 2018

Geslaagd!


Ik kwam steeds meer schudkaartjes tegen en wilde dit ook erg graag uitproberen. Tevens had ik de stempels liggen van de schattige olifantjes om uit te proberen. Ik maakte er deze kaart mee en een voor de verjaardag van mijn zus. Het buurmeisje is geslaagd voor haar opleiding, erg knap en zeer zeker een kaartje waard!

Ik heb de olifantjes ingekleurd met kleurpotloden van Bruynzeel. De ballonnen heb ik met stift ingekleurd zodat ze wat meer zouden opvallen op het raampje. Met deze kaart wil ik meedoen met de challenge van de Egel. Heel toevallig dat ik dit keer kaarten heb gemaakt en daarna een challenge tegenkom waarbij ze mee kunnen doen! Het is ook alweer even geleden dat ik met mijn kaartjes mee kon doen met een challenge (dat ik überhaupt tijd had om ze te maken), dus dubbel geluk voor mij!





Challenge:
De Egel: #60 Challenge, Thema: schud kaart


Gebruikte materialen:
- kaart en papier: Action
- stempels: Adorable Elephants en letters; Ali
- sequins: Pipoos

2 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk kaartje Miranda!!!
    Zo leuk dat het net lijkt of het olifantje al die pailletten erin blaast! Super!!!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart. Ik vind de details, zoals de losse sequins er op ook zo gaaf. Fijn dat je meedoet met deze mooie uitdaging van de Egel. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen